Profesionální poradenství  Odesíláme obratem  Kamenná prodejna
  +420 577 002 760   info@skidiskont.cz

Objednávka zboží

E-shop www.skidiskont.cz vám nabízí vybraný sortiment lyží a příslušenství za bezkonkurenční ceny. Sortiment neustále upravujeme a doplňujeme. Seznam zboží na těchto stránkách je katalogem běžně dodávaného zboží. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě objednávky.

K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží.

Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží.

Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně poštovného, a zákazník bude vyzván k odsouhlasení.

Zrušení objednávky

Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit.

Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají.

Dodací lhůta

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době přepravní službou PPL, obvykle od 1 do 5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.

Ceny za dopravu po ČR zásilkovou službou PPL

Ke každé objednávce účtujeme jednorázové přepravné a balné 150 Kč. Tato cena je platná pouze na území ČR. Při dopravě do jiného státu je cena za dopravu sjednána individuálně. Službu zajišťuje firma PPL. (Česká Pošta zajišťuje dopravu do zahraničí)

Způsob uhrazení ceny za zboží

Zákazník má tři možnosti uhrazení kupní ceny za zboží :

  1. Zboží je možné v plné výši uhradit hotově osobně v provozovně dodavatele.
  2. Hotově-dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím zásilkové služby PPL.
  3. Platební kartou v místě předání zboží prostřednictvím zásilkové služby PPL.

Zásilka se zbožím obsahuje vždy daňový doklad a český návod k použití výrobku. Instalace zboží ani montáž nejsou součástí kupní smlouvy.

Převzetí zboží

Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
(zboží zasíláme vždy balené v tvrdém kartonovém obalu, který zaručuje maximální ochranu zboží před poškozením)

Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem

Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.
(E-mail: info@skidiskont.cz)

Osobní odběr zboží

Pokud zákazník objednává zboží přes internet a odebírá ho osobně, dodavatel pouze potvrzuje, že zboží je pro zákazníka v provozovně rezervováno.

  • Zboží je zákazníkovi v provozovně dodavatele rezervováno po dobu 3 pracovních dnů od potvrzení objednávky
  • Zákazník má právo si zboží v provozovně dodavatele před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout.
  • Zákazník při osobním odběru neplatí přepravné a balné!

V případě osobního odběru zboží v provozovně dodavatele se kupní smlouva považuje za uzavřenou až zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží zákazníkem.

Záruka na zboží

Záruka na námi dodávané zboží je standardně dle zákona 24 měsíců.

Reklamační řád

  1. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího.
  2. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně nebo emailem emailem (info@skidiskont.cz) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla prodávajícího: AVEX SPORT s.r.o., Smetanova 2401, 760 01, Zlín
  3. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit daňový doklad, od zboží, jehož vady jsou reklamovány.
  4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  5. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení.
  6. Max. doba vyřízení reklamace prostřednictvím našeho internetového obchodu je 30 dnů.
  7. O reklamaci nás ihned po odeslání informujte mailem: info@skidiskont.cz

Money back - záruka vrácení peněz

Aby pro vás bylo nakupování na www.skidiskont.cz opravdu bezrizikové, dodržujeme zásadu „Záruka vrácení peněz“. Je nám jasné, že nemáte možnost si zboží námi nabízené předem prohlédnout. Můžete se zmýlit a můžete tak obdržet zboží, které skutečně naprosto nevyužijete.

Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ji bez uvedení důvodu vrátit a budou vám neprodleně zpět zaslány peníze (ať již bankovním převodem nebo složenkou).

Podmínkou vrácení peněz je:

Zboží musí být nepoužité, naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje.

  • Zákazník musí odeslat zásilku zpět do 14 dnů od obdržení zboží.
  • K zásilce přiložte : Vaše jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo a číslo účtu na které Vám budou do 30 dnů zaslány zpět peníze za Váš nákup.

Ve vracené zásilce musí být vložen též daňový doklad od daného nákupu

Jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoli peníze za poštovné a balné a případné další služby jako je seřízení vázání, broušení lyží, voskování či podobně. Reklamace zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou (doporučujeme pojištěnou doporučenou zásilku), dobírkou nebude přijata !!!

Zboží zašlete na adresu:

AVEX SKI
Smetanova 5531
760 01 Zlín
tel. 577002760